לראשונה • עיתון 'הפלס' מתייחס ל'חרם' שהטילו עליו משרדי הפרסום

    דוד לזר 6 Comment on לראשונה • עיתון 'הפלס' מתייחס ל'חרם' שהטילו עליו משרדי הפרסום
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתקופה האחרונה רבו הדיאלוגים והעימותים סביב "החרם" שהטילו משרדי הפרסום על הפרסום בביטאון 'בני תורה' 'הפלס', זאת לאחר שהצדדים גיבשו הסכמה שככל הנראה בסופו של דבר לא תצא לפועל.

    אולם למרות הדיונים הרבים בכלי התקשורת סביב הפרשה – ביטאון 'הפלס' עצמו לא התייחס ולא הגיב לנושא, אולם היום הוא חרג מהרגלו.

    במאמר המערכת שהופיע היום – מתייחס העתון במרומז למלחמה הפנימית סביב הוצאתו לאור וכותב: "אין צורך להרחיב את הדיבור על כל התלאות שקדמו להוצאת העתון, והקשיים שנערמים בפניו עד עצם היום הזה. די אם נזכיר, שרבים לא האמינו בתחילה כי יש סיכוי להקמתו, ואף לאחר שהרעיון קרם עור וגידים, מיהרו 'להספידו' ולומר כי אין סיכוי שיאריך ימים, ולכל היותר יחזיק מעמד כמה גליונות ספורים… והנה, למרות הכל ועל אף הכל – זכינו בסיעתא דשמיא מופלאה להגיע לגליון ה-1000 – ועוד היד נטויה, כן ירבה וכן יפרוץ".

    בטור אחר נכתב בצורה מפורשת יותר: "כתוצאה מחרמות נואלים ומלחמות בזויות בלתי פוסקות, הוסתו חברות עסקיות וציבוריות, כמו גם נותני שירותים ובתי מסחר למיניהם, לנקוט בהתעלמות שיטתית שאין לה אח ורע בעולם כולו מבחינת הזלזול המחפיר בקהלי יעד ובציבור לקוחות, ומהרבה בחינות נוספות שיש בהן ללמד על מידת הגינותם של העוסקים בדבר".

    העתון מגיב במאמר המערכת, כי במצב זה יש לראות 'נס' בכוחו של העתון לשרוד. "כל קיומו של העתון הינו בדרך מופלאה, מעל לדרך הטבע, בחסדי הבורא יתברך עלינו, ובזכות ברכת רבותינו העומדת לנו להתמודד מול כל הגלים הזידוניים".

    "כמובן שיש לציין במיוחד את עמידתם הנחרצת והעיקשת של הציבור הגדול והאיכותי הניצב מאחורי 'הפלס'. מדובר בתופעה חסרת תקדים, קהל תורתי חשוב נרדף על צווארו אך ורק בשל דבקותו בדרך שקיבל מרבותיו, וציבור זה ממשיך למסור נפשו ולתרום מהונו ואונו למען שימור דרכו האותנטית כמות שנמסרה לו, מתוך מאבק נחוש למען האמת".

    "ציבור זה אינו נרתע מכך שמהלכים עליו אימים בשם 'הרוב', בשם 'העוצמה הפוליטית'. הוא אינו חת לעולם ממכבשי הלחצים והכח המימסדי הדורסני", נכתב היום בביטאון.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      עוד פעם הנושא הזה? מיצינו!!!!!!
      רדו מזה, זה לא מעניין אף אחד באמת.
      יש דברים יותר טובים לדבר עליהם חוץ ממחלוקת.

    2. 4

      אני שמחה מאד מהחרם כי הקבוצה המטורפת הזאת שגרמה הרבה מהומות בציבור הלטאי וגרמה לזלזול גדול בת"ח מגיעה לה ביושר החרם הזה.ואם תשאלו אותי הי"צ בכל דרך ליבש אותם לנצח.

    3. 3

      זה אמור לעניין את כולנו.
      חוק הגיוס עבר והוא אותו דבר מהקודם ואף אחד לא מדבר.
      זה צביעות. כשהיו באופוזיציה הם עשו קריעה בכו וכו'. אבל בקואלציה הכל עובר!!!
      בושה שזה הנציגים שלנו.
      וב"ה שעדיין יש כאלה שמדברים ע"ז. ובניהם גם הפלס שלא מפחד מלהגיד את האמת שרוב הציבור החרדי חושב בתוך תוכו.
      לדעתי עצם החרם נותן לעיתון הפלס יותר חשיפה בגלל כל מה שמתעסקים האתרים בזה. אבל לעסקני בני ברק יש הכל… כסף שלטון חוץ משכל!!

    4. 2

      כל כך הרבה רעש עושה הקבוצה הקיקיונית והפלגנית הזו. די! נמאסתם! אתם עוד רוצים גם את תמיכת הציבור?

    5. 1

      רותי, התגובה שלך מזכירה לי את המשפט-
      "חבל שהיטלר לא סיים תעבודה"…
      כמה שנאת חינם…